Compagnie Emmaüs viert feest.… want het mag weer!

Op zaterdag 18 juni 2022 gooien we de deuren van Compagnie Emmaüs eindelijk opnieuw open voor straatbewoners, vrienden, familie en sympathisanten. En dat doen we in stijl!

Na twee jaar pikken we met plezier de draad van ons jaarlijkse feest in de Van den Heckestraat opnieuw op. Omdat het na dat lange wachten iets meer mag zijn slaan we bovendien letterlijk en figuurlijk de brug naar de Standaertsite: de volledige dag zal iedereen dwars door Compagnie Emmaüs van de Van den Heckestraat naar de Standaartsite kunnen wandelen. Meer plaats, meer feest!

Naar goede gewoonte gaan we voor een rijkelijk gevuld programma en schieten we al om 10u uit de startblokken met een rommelmarkt. Wie tijdens het snuisteren honger of dorst krijgt komt aan zijn trekken met een haute dog, een pannenkoek of een verfrissend drankje. Voor elk wat wils!

Het zal leuk, lekker en bovenal heel gezellig zijn. Iedereen is welkom! Men zegge het voort!

Deelnemen aan de rommelmarkt?

Wil je zelf een standplaats op de rommelmarkt? Bezorg ons dan vóór 15 juni 2022 het inschrijvingsstrookje dat je hier kan vinden.

Graag ook tijdig 5 euro storten op het rekeningnummer BE65 4469 6267 2196 van Compagnie Emmaüs , met vermelding "inschrijving rommelmarkt".

Je standplaats is verzekerd, zodra we de betaling hebben ontvangen.

De dag zelf kan je reeds vanaf 8u30 je kraam komen opzetten. We vragen de deelnemers om ten laatste tegen 19u alles opgeruimd te hebben.

Om de twijfelaars te overtuigen: bij deelname aan de rommelmarkt ontvang je een bonnetje voor een gratis koffie én pannenkoek op ons feest!

Programma van uur tot uur

Tijdstip Activiteit
10u – 18u Rommelmarkt
12u - 14u Overheerlijke haute dogs te koop
14u - 16u Volksspelen
14u - 16u Pannenkoeken te koop!
Doorlopend Cafetaria en gezellig samenzijn

…dat we nog veel mogen mogen!