Dovenzorg: ons tijdschrift

'Dovenzorg' ; een begrip dat hier bij Compagnie Emmaüs een dubbele betekenis heeft.

Ten eerste, en meest eenvoudige verklaring : 'zorgen voor elkaar', 'zorgen voor doven en slechthorenden, en eigenlijk ook het gemeenschappelijke doel van al onze personeelsleden.

Ten tweede ,Onze organisatie geeft 4  maal per jaar een tijdschrift uit dat helemaal gewijd is aan het reilen en zeilen van Compagnie Emmaüs.

Als voorziening willen wij dove en slecht horende mensen een 'thuis' bieden waar gebarentaal de gangbare taal is, waar het gesproken Nederlands gebruikt wordt tussen collega's en om ons kenbaar te maken aan de buitenwereld. Dit via sociale media maar ook met onze pen en/of toetsenbord en een smartphone of fototoestel bij de hand.

Wilt u graag op de hoogte blijven van het leven binnen Compagnie Emmaüs? Alle wetenswaardigheden binnen onze voorziening? En dit via tekst en beeld? Dan is ons tijdschrift het ideale middel voor u en uw naasten. Het tijdschrift staat boordevol nieuws, foto's en artikelen over de voorzienig, onze mensen en de dovenwereld.

Op onze Facebookpagina verschijnt al redelijk wat. Maar via dit tijdschrift krijg je meer toegang tot de wereld van dove mensen en alles er omheen.

Interesse? Dan kunt u zich abonneren. Er zijn twee soorten abonnementen:

1. Een standaard abonnement dit kost 20 euro
  2. Een steun abonnement voor de prijs van 30 euro. Met dit bedrag draagt u een steentje bij aan onze werking, waarvoor onze dank!

Wilt u meer informatie of u wenst zich te abonneren? Dat kan door te mailen naar: info@dovencentrum-emmaus.be

Alvast bedankt en veel lees-en-ontdekplezier