Feest in de straat!

Feestelijke traditie

Naar jaarlijkse gewoonte organiseert Compagnie Emmaüs op zaterdag 7 september 2019 opnieuw een straatfeest in de Van den Heckestraat!

Het is inmiddels een mooie traditie geworden om elk jaar begin september, tezamen met verschillende buurtorganisaties én buurtbewoners onze Van den Heckestraat onder te dompelen in een groot feestgedruis. En zoals elk jaar proberen we ervoor te zorgen dat iedereen aan zijn trekken komt: rommelmarkt, pannenkoeken, haute dogs, volksspelen, grime, een optreden van de Ledebirds, ... op zaterdag 7 september 2019 zal het allemaal mogelijk zijn. Voor onze bewoners, voor onze buren en voor jullie.

Vanaf 10u geven we het startschot voor een straatfeest dat zeker tot 17u zal duren. En als jullie enthousiast zijn, mogelijks nog een beetje langer.

Iedereen is welkom! Men zegge het voort!

Praktische regeling

Voelt u er iets voor om zelf een kraampje uit te baten tijdens onze rommelmarkt? Dat kan!

Tot en met 29 augustus 2019 kan iedereen zich inschrijven om deel te nemen aan de rommelmarkt, dit voor de luttele prijs van 5 (vijf!) euro.

Als je bovendien weet dat in het inschrijvingsgeld een koffie én een pannenkoek inbegrepen zijn, dan is er eenvoudigweg geen reden om niet af te komen.

Rommel verkopen zal nog nooit zo plezierig geweest zijn!