Varen voor Emmaüs 2.0

VAREN VOOR EMMAÜS

Vorig jaar organiseerde de familie van bewoner Karel een spectactulair waterevenement ter ondersteuning van de werking van Compagnie Emmaüs. En ook dit jaar varen we opnieuw uit!

Nadat de eerste editie van Varen voor Emmaüs op een erg mooie opkomst én opbrengst mocht rekenen, besloot de familie van Karel dat een tweede editie van dit erg fijne initiatief niet kon uitblijven. En dat kunnen wij natuurlijk enkel toejuichen!

Iedereen wordt dan ook warm uitgenodigd om (opnieuw) aanwezig te zijn op Varen voor Emmaüs 2.0 op zaterdag 13 juli 2019 vanaf 10u voor alweer een gezellige dag aan het water.

De sportievelingen kunnen net als vorig jaar kiezen tussen waterskiën of wakeboarden, maar ook een gewoon boottochtje (snel of traag) behoort tot de mogelijkheden.

Op het droge zal de familie van Karel allerhande versnaperingen (hamburgers, pannenkoeken, taart, ...) voorzien, tezamen met een verfrissend drankje.

Diegenen die er vorig jaar bij waren, zullen het bevestigen: dit wordt opnieuw een niet te missen activiteit!

PRAKTISCHE INFORMATIE

Iedereen is op zaterdag 13 juli 2019 welkom vanaf 10u tot zolang de zon schijnt. Er wordt afgesproken aan de Waterskiclub Orka aan de Schelde. Volg hiervoor de weg naar de Schoolstraat in Zwalm (klik hier) en eenmaal ter plekke zal u zonder problemen de plaats van afspraak tegemoet kunnen rijden.

Vanuit organisatorisch oogpunt wordt iedereen in de mate van het mogelijke gevraagd om per e-mail (els.smis@telenet.be) of via Facebook (klik hier) zijn of haar aanwezigheid te melden. Maar ook personen die niet op voorhand hebben ingeschreven mogen de dag zelf sowieso nog opdagen.

Maak de borst maar nat voor deze geweldige dag ten voordele van Compagnie Emmaüs.

We hopen jullie talrijk te mogen ontmoeten!

En wat met de opbrenst van vorig jaar?

Vorig jaar bracht de eerste editie van Varen voor Emmaüs een mooi bedrag van ongeveer 1.000,00 euro op.

Zoals steeds wordt deze opbrengst door ons gebruikt om onze werking verder te optimaliseren. Ditmaal worden zogenaamde whiteboards aangekocht, waarmee we hopen onze structuur voor de bewoners duidelijker te kunnen maken, door middel van een visuele voorstelling. Spring gerust eens binnen om het resultaat te komen bekijken!